Moliboy Inc. မွ မိတ္ေဆြ အားလံုးတို႔အတြက္ Special Super Service အသစ္တစ္ခု တီထြင္ တိုးျမင္႔ျခင္း

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgMNz_rvCFCw8Tgsx74WVzwIMyewzNFLM7Fub10xxyEoqXHJVSfMRWbIzNA2YrT0wFagWHE7s7_yUoTuLaz4QTCaplqzd5BSOKOzx8nvRNLLyE3vQwtgZ_D9vN9k-eZ5N0qochYhXMSkJXY/ 

အားလံုးပဲ Torrent ဆိုတာကို ၾကားဖူးၾကမယ္ ထင္ပါတယ္ေနာ္။ ေနာက္ျပီး  Movie ေတြ ၊ Applications ေတြ စသည္ျဖင္႔ Torrent လုပ္ယူျပီး
ရွယ္ႏိုင္တာ အားလံုး သိမယ္ ထင္ပါတယ္။
ရွင္းရွင္း ေျပာရရင္ တရားမ၀င္ တာေတြေရာ တရား၀င္တာ ေတြေရာ အားလံုး ရွိတဲ႔ ေနရာေလးပါပဲ။
Virus, Torjan ေတြ အားလံုးလဲ႔ ရွိႏိုင္တဲ႔ ေနရာဆိုလဲ မမွားပါဘူး။ အဲ႔ဒါကို မိမိက www.virustotal.com ကေနျပီး စစ္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။

နာမည္ၾကီး Torrent Site ေတြကေတာ႔

1)extratorrent.com ,
2)kat.ph,
3)1337x.org,
4)torrents.to,
5)torrentdownloads.net,
6)torrentreactor.net,
7)solarmovie.so,
8)torrent-finder.info ေတြပါ။ သြားေရာက္ လည္ပတ္ႏိုင္ပါတယ္။

အဓိကေျပာခ်င္တာကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႕ Miloboy Inc. ကေနျပီးေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ မိတ္ေဆြ ေတြ အားလံုး အတြက္ Zbigz Clone ကို တီထြင္လိုက္ႏိုင္ျပီ ဆိုတာပါပဲ။
Zbigz.com ကို Torrent အသံုးျပဳသူေတြ အားလံုး သိမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ Torrent File ေတြကို IDM နဲ႔ ေဒါင္းလို႔ ရေအာင္လုပ္ေပးတဲ႔ Website ပါ။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ Miloboy Inc. ကလည္း အဲ႔ဒီလိုေလး တီထြင္လိုက္ပါျပီ။ အားနည္းခ်က္ ေလးေတြေတာ႔ ရွိပါတယ္။ User Interface မရဘူး။ မိမိကိုယ္တိုင္ လုပ္လို႔ မရတဲ႔ အားနည္းခ်က္ေလးပါ။

ကြ်န္ေတာ္႔ အေနနဲ႔ အဲ႔ဒီေကာင္ေလးကို  Serverဖိုး ေငြအကုန္ခံ ၊ ၂ပတ္ ေက်ာ္ေလာက္ ေန႔မအိပ္၊ ညမအိပ္နဲ႔ ေလွ်ာက္လုပ္ျပီး ရလာခဲ႔ ပါတယ္။ အဲ႔လိုလုပ္ဖို႔ကလည္း ဟိုအရင္ကတည္းက ကြ်န္ေတာ္႔ အိပ္မက္ေလးေပါ႔ :)

အားလံုးနားလည္ေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္တာလဲ လို႔ ေျပာရရင္ေတာ႔ µTorrent Application ကို Server ေပၚ တင္ျပီး Run တဲ႔ သေဘာပါပဲ။

အဲ႔ဒီေတာ႔ Server ေပၚကေန တိုက္ရိုက္ေဒါင္းတာျဖစ္တဲ႔ အတြက္ ၂မိနစ္၊ ၃မိနစ္ အတြင္းမွာပဲ Server ထဲကို ေဒါင္းလို႔ ျပီးပါျပီ။ အဲ႔ဒါကိုမွ ကြ်န္ေတာ္ကေနျပီးေတာ႔မွ Remote Upload နဲ႔

ေနာက္ Download Speed ေကာင္းတဲ႔ Host တစ္ခုမွာ တင္ျပီးေတာ႔ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးမွာပါ။ Movie မွ မဟုတ္ပါဘူး။ Torrent File ေတြ အားလံုးကို ေဒါင္းေပးမွာပါ။

Service ခ ကေတာ႔ Totally Free , ရာသက္ပန္ Free ပါ။

ဒါေပမဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို Server သူငယ္ခ်င္းတို႔ အေနနဲ႔ ေၾကာ္ျငာ ကလစ္ ေပးျခင္း၊

Website ထဲသို႔ ေနစဥ္၀င္ေရာက္ လည္ပတ္ေပးျခင္း၊ ေၾကာ္ျငာ ေပးျခင္းတို႔နဲ႔ ျပန္ျပီး ကူညီေပးရပါမယ္။ ကြ်န္ေတာ္႔ အေနနဲ႔ လူခ်မ္းသာ မဟုတ္သလို၊ ေငြေၾကးလဲ မျပည့္စံုပါဘူး။

ကြ်န္ေတာ္႔ကို ကလစ္ အဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ Website ေလးကို ေန႔တိုင္းလာေရာက္ ေၾကာ္ျငာ ကလစ္ေပးျခင္းက မိတ္ေဆြ အတြက္ အပန္းမၾကီးဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္႔ အေနန႔ဲ ေၾကာ္ျငာခ မ်ားမ်ား ရရင္လဲ Dedicated Server အၾကီးၾကီး ၀ယ္ျပီး တျခား Host မွာ ျပန္ မတင္ေတာ႔ပဲ Direct Download Link နဲ႔ ခ်ေပးမွာပါ။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ အေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ သူငယ္ခ်င္းေတြေရာ၊ မိတ္ေဆြေတြေရာ အားလံုး အကူအညီ လာေတာင္းတဲ႔ လူေတြ အားလံုးကို 24 နာရီ ကူညီေပးသြားပါ႔မယ္။

မိမိ ေဒါင္းလိုတဲ႔ Torrent Link နဲ႔တကြ၊ ဘယ္ဆိုဒ္ကေန တင္ေပး ေစခ်င္တယ္ ဆိုတာကို ေဖာ္ျပေပး ေစလိုပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ အေနနဲ႔ တျခား အဆင္ေျပတဲ႔ Host ကေန ျပန္တင္ေပးရင္လဲ စိတ္ မဆိုးၾကဖုိ႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

Movie ေတြဆိုရင္ေတာ႔ မိတ္ေဆြတို႔ အကူအညီေတာင္းတဲ႔ Host ကေန ကြ်န္ေတာ္ ျပန္လည္ မွ်ေ၀ ေပးခ်င္မွ မွ်ေ၀ေပးႏိုင္မွာပါ။

ကြ်န္ေတာ္႔ Application ရဲ႕ ေနာက္ထပ္ အားနည္းခ်က္တစ္ခုက Folder လိုက္ ေဒါင္းလို႔ မရပါဘူး။ ဥပမာ- Folder တစ္ခုကို Torrent Link ေဆာက္လိုက္တယ္။ အဲ႔Folder လိုက္ျပန္ရွယ္တယ္ဆိုရင္

ကြ်န္ေတာ္႔အေနနဲ႔ မိတ္ေဆြ လိုခ်င္တဲ႔ အရာကို ပဲ ေျပာျပေပးေစလိုပါတယ္။ ဥပမာ - Folder ထဲမွာ Movie ရယ္, Sample Movie ရယ္, Text စာသားတစ္ခ်ိဳ႕ရယ္ ပါတယ္ဆိုပါစို႔။ အားလံုးကို Download Link ခ်ေပးလို႔မရပါဘူး။

အဲ႔ဒီအထဲကမွ မိမိ ဘာအလိုခ်င္ဆံုးလဲ အဲ႔ေကာင္ေလးကို ပဲ ေရြးျပီး ကြ်န္ေတာ္႔ အေနနဲ႔ ေဒါင္းေပးပါရေစ။

ျပီးေတာ႔ အခု အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္႔မွာ ေငြ ပမာဏလဲ မရွိတဲ႔ အတြက္ လက္တည့္စမ္းရံု VPS ေလးပဲ လုပ္ထားတာျဖစ္လို႔ Disk Space 35GB နဲ႔ Bandwith 3TB သာ ရပါတယ္။

ဒါေၾကာင္႔ အားလံုးကို တစ္ျပိဳင္ထဲ ၂၄ နာရီ ကူညီေပးႏိုင္မွာေတာ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္႔ အေနနဲ႔ CPU အၾကီးၾကီး Server အၾကီးၾကီး ၀ယ္ႏိုင္မွ အားလံုးကို တစ္ျပိဳင္ထဲ ကူညီေပးႏိုင္မွာပါ။

မဟုတ္ရင္ အခုလိုဆို ကိုယ္႔ Server ကို DDos တိုက္ေနသလို ျဖစ္ေနပါလိမ္႔မယ္။ ဒါေၾကာင္႔ကို မိတ္ေဆြတို႔ကို အကူအညီ ေတာင္းရတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ Moliboy Inc. Website ေလးျဖစ္တဲ႔

www.share4mm.com မွာ လဲ Contact To Tech Milo Box မွာ မိမိ လိုအပ္တာကို အကူအညီ လာေတာင္းလို႔ရပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္႔ကို Facebook မွာ ျမင္ရင္လဲ အကူအညီေတာင္းလို႔ရပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္႔ အေနနဲ႔ FullPremiumNowFree@gmail.com ကေနျပီးေတာ႔ မွ Reply ျပန္ေပးပါ႔မယ္။

Email ကို ဒါရိုက္ Request ပို႕ ေပးလဲ ရေပမဲ႔ Website ေလးရဲ Contact Form ကေန အကူအညီေတာင္းတာက ကြ်န္ေတာ္႔ကို တစ္ခါထဲ ကူညီရာ ေရာက္တယ္လို႔ ထင္မိလို႔ပါ။

တစ္ခါတစ္ခါ အားလံုးရေအာင္ Post အျဖစ္တင္ေပးပါ႔မယ္။

အဲ႔ဒါ ကေတာ႔ မိမိ အေပၚမွာ မူတည္ပါတယ္။ ဥပမာ - ကိုယ္က Private အတြက္ပဲ ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္႔ အေနနဲ႔ Post အျဖစ္ တင္မေပးေတာ႔ပါဘူး။

အားလံုးကို တင္ေပးပါဆို ရင္ တင္ေပးပါ႔မယ္။ ကြ်န္ေတာ္႔ Blog မွာတင္ခ်င္လို႔ ဆိုလဲ ကြ်န္ေတာ္ Download Link ေပးလိုက္ပါ႔မယ္။ မိမိ Blog မွာ တင္ႏိုင္ပါတယ္။


အားလံုး အဆင္ေျပပါေစ ဗ်ာ..... ကြ်န္ေတာ္ အခု ေပ်ာ္ေနပါတယ္/ မထင္မွတ္ပဲ စမ္းတာ ရသြားလို႔ ပါ။ ^-^

မနက္ ေရာ၊ ညေရာ ဒုကၡ အေပးခံခဲ႔ ရတဲ႔ အကို အမတို႔ကိုလဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႔ ေျပာ္ၾကားလိုက္ရပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္႔ကို Click [အဲ႔] ကြ်န္ေတာ္႔ Website က ေၾကာ္ျငာေလးေတြ ကလစ္ေပးပါဦေနာ္... ကြ်န္ေတာ္ Server အၾကီးၾကီးနဲ႔ လုပ္ေပးခ်င္လို႔ပါ။

ရွယ္ ေပးပါဦးေနာ္ ။

ေနာက္ျပီး အကယ္လို႔ မိမိရဲ႕ ©opyrighted file ဟာ Share တဲ႔ အထဲမွာ ပါေနတယ္ ဆိုရင္လဲ မရွယ္ေစခ်င္ဘူးဆိုရင္ FullPremiumNowFree@gmail.com ကို mail ပို႔ေပးေစ လိုပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ မိတ္ေဆြရဲ႕ File ကို ျပန္လည္ မွ်ေ၀ျခင္းမွ ပိတ္ေပးပါ႔မယ္ ခဗ်ာ.......

ေလးစားစြာျဖင္႔  ;)
Steel Jelly [Miloboy Inc.]
[facebook]
[blogger]

MKRdezign

Author Name

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget